Flytting

Vi henter og leverer ditt flyttelass raskt, trygt, billig og praktisk fra A til Å.

 

Vi tilbyr profesjonell, billig og effektiv håndtering av ditt flyttelass. Med kundens behov i fokus har vi som mål å yte best mulig service. 

 

24 Søppel og Flytting flytter ditt flyttelass først og fremst i Oslo og omegn, men kan også frakte flyttelass til andre deler av landet. Ta kontakt så gir vi deg et uforpliktende tilbud. 

 

Det er en rekke fordeler med å velge 24 Søppel og Flytting til å flytte ditt flyttelass. Vi er en av de billigste i Oslo og omegn. Vi har et stort fokus på hvilke behov kunden har under flytteprosessen og vi kan hjelpe med hele flytteprosessen, fra nedpakking til bortkjøring av søppel. 

 

Flytting kan være slitsomt, tungt og stressende. Uten hjelp fra et profesjonelt flyttebyrå kan flyttingen ta lang tid og flere dager. Vi sørger for at din flytteprosess blir så enkel, rask og kostnadseffektiv som mulig. Enten det gjelder tømming av en hel leilighet, et helt hus eller en mindre hybel bistår vi med flyttehjelp. 

 

Vi tilbyr også flyttehjelp til bedrifter som skal flytte til et nytt kontor. Vi tilbyr billig og effektiv bedriftsflytting. Flytting av bedriftsinventar kan være tungt og omfattende. Benytt 24 Søppel og Flytting til flytting av din bedrift og kom på plass raskt, trygt og billig. 

 

Kalkulering av pris

For å beregne pris på flyttejobben er det en rekke faktorer som spiller inn. Vi i 24 Søppel og Flytting beregner grunnleggende pris ut fra hvor mange timer vi bruker på ditt flyttelass. 

Størrelse på bolig spiller en stor rolle ettersom dette bestemmer hvor stort ditt flyttelass blir. Har du en rekke objekter som er store i størrelse, som for eksempel kjøleskap, oppvaskmaskin eller vaskemaskin er det lurt å opplyse oss om dette. Vi har utstyr til å frakte større objekter så enkelt som mulig. Hvor nedpakket ditt flyttelass er, kan være en stor tidstyv, men vi i 24 Søppel og Flytting kan bistå med nedpakking om du skulle ønske det. Jo mer nedpakket ditt flyttelass er, jo billigere og raskere får vi det inn i flyttebilen og fraktet videre. Avstanden fra boligen til flyttebilen og adressene er også en faktor som spiller inn ettersom jo lengre flyttelasset må bæres og kjøres, jo lengre tid vil det ta. 

 

God kommunikasjon

God dialog og planlegging er nøkkelen til en god flytteprosess. Når du tar kontakt med oss i 24 Søppel og Flytting er det lurt å ha tenkt over visse detaljer som: 

  • Omfang, hvor mye og hvilke gjenstander skal flyttes? 
  • Når ønsker du å flytte?
  • Spesielle behov, har du store gjenstander som dobbelt kjøleskap, piano/orgel, safe eller tilsvarende? 
  • Trenger du bistand til nedpakking? 
  • Er fremkommeligheten god? 
  • Trenger du utvask? 

 

Henting 

Etter avtale er opprettet kommer vi til din adresse til avtalt tid og begynner å tømme boligen. Din tilstedeværelse er viktig om det er en del løsøre og ting som trenger å bli nedpakket. Hvis du ønsker å være med på flyttingen har du mulighet til det, men det er ikke noe vi setter krav til. Om du har pakket alt ned og vi har tilgang på boligen og hva som skal fraktes er tydelig og klart, er det ikke veldig viktig at du som kunde er tilstede. 

Les mer: Henting av avfall

 

Levering

Når vi flytter flyttelasset inn i din nye bolig, kan vi i 24 Søppel og Flytting plassere møbler og esker i de rom du ønsker i boligen. Eller så kan vi plassere alt i 1. Etasje eller første rom i boligen slik at du kan plassere ut inventaret selv. Dette kan vi gjøre slik at vi sparer tid og jobben blir billigere for deg. 

 

Utvask 

Rengjøring av den utflyttede boligen er viktig for å for eksempel få igjen depositum eller for å unngå ekstra utgifter ved overlevering av bolig. Vi i 24 Søppel og Flytting har kontakter og mulighet til å hyre erfarne renholdere for å gjøre utvask. Ta kontakt for et tilbud.

 

Flyttetips

For å effektivisere og begrense kostnaden i flytteprosessen, har vi noen tips til deg slik at prosessen går så fort og effektivt som mulig: 

  • Planlegg flyttingen i god tid. Å flytte til en ny bolig kan være spennende og starten på en ny tilværelse. Det er derfor en god ide å begynne å planlegge flyttingen så tidlig som mulig slik at prosessen blir så enkel, trygg og billig som mulig
  • Pakk en starteske.Når du skal flytte alt du eier, er det lett å miste kontrollen på hvor alt er. Ved å pakke det mest essensielle du trenger i din nye bolig først, får du lettere tilgang til disse tingene og du slipper å gjøre dypdykk i esker og poser for å finne det du leter etter. For eksempel kaffe, dopapir, fjernkontroll, ladere, noen kopper og andre ting som du trenger daglig er lurt å pakke i en starteske.
  • Ha flyttelasset nedpakket. Når vi kommer for å flytte flyttelasset er det en stor fordel for oss at alt er nedpakket og klart. Løsøre og saker nedpakket i pappesker og poser gjør at vi kan fokusere på å få fyllt opp varebilen og fraktet flyttelasset til din nye bolig. Vi er selvfølgelig behjelpelig med nedpakking, men i hovedsak så er vår jobb å frakte tingene fra A til Å. For mest optimal flytting bør mindre gjenstander plasseres i pappesker. Tøy kan for eksempel plasseres i store poser. Et godt tips er å begynne nedpakkingen noen dager før vi kommer. 
  • Organisering og markering. Gjennom å pakke organisert blir utpakkingen lettere. Under nedpakkingen er det lurt å markere eskene med innholdet, dette er fordelaktig både for deg og oss. Dette gjør det lettere å plassere eskene i den nye boligen og når esker med skjøre ting som for eksempel glass og porselen er markert, kan vi være ekstra forsiktig og unngå å stable på toppen av eskene.
  • Ha en plan på hvor vi kan parkere. Jo nærmere boligen vi kan parkere jo lettere kan vi fylle varebilen. Flytter du til/fra en bolig i sentrum er det ønskelig at du som kunde kan stå ved flyttebilen når vi laster av/i flyttebilen. Ved så nærme parkering som mulig blir flytteprosessen så effektiv som mulig. 

 

Ta kontakt med oss i 24 Søppel og Flytting for et tilbud på ditt flyttelass.